Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące zwrotów produktów, reklamacji oraz gwarancji.
I. ZWROTY
- Osobom nieprowadzącym działalności gospodarczej oraz prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą (jeżeli zakup jest związany z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale nie ma charakteru zawodowego) przysługuje prawo zwrotu produktu w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Prawo zwrotu nie dotyczy klientów biznesowych, jeżeli zakup przeznaczony jest do wykorzystania w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Aby zwrot towaru był możliwy, produkt musi być w stanie nieużywanym, kompletny tj. posiadać wszystkie części, akcesoria, instrukcje itp. oraz należy wypełnić i dostarczyć formularz zwrotu towaru.
- Formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ: https://tvlift.pl/images/formularz_zwrotu_produktu.pdf
- W przypadku decyzji o zwrocie produktu Klient ponosi ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu do siedziby firmy.
- Klient zostaje obciążony kosztem zwrotu towaru.
- Przed odbiorem paczki przez kuriera należy zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
- Produkt winien być spakowany w oryginalne opakowanie.
- Każdy zwrócony produkt zostaje sprawdzony pod kątem uszkodzeń, zmian i przeróbek.
- Firma Kryza Technologies & Enterprises ma prawo odrzucić wniosek o zwrot produktu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zmian lub przeróbek towaru.
- Jak dokonać zwrotu?
- W przypadku decyzji o zwrocie produktu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
- Nasi pracownicy ustalą optymalny sposób wysyłki towaru do naszej siedziby. Koszt zwrotu towaru obciąża dokonującego zwrotu.
- W sytuacji zwrotu produktu należy wypełnić Formularz zwrotu. Wypełniony formularz należy dołączyć do paczki lub wysłać na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - Dopuszczamy również zwrot osobisty w siedzibie firmy w Koszalinie.
- Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przelewem na numer rachunku bankowego Klienta podany w Formularzu zwrotu. Czas zwrotu wynosi do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki i przyjęcia zwrotu.
II. REKLAMACJA I GWARANCJA
- Gwarancja na sprzedawany asortyment jest udzielana na okres 24 miesięcy od daty dostawy.
- Gwarancja dotyczy wad fabrycznych towaru. Nie uwzględnia natomiast wad powstałych wskutek użytkowania towaru niezgodnie z przeznaczeniem oraz modyfikacji wyglądu i działania produktów.
- Przy uwzględnianiu gwarancji towar jest sprawdzany pod kątem użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz doręczoną instrukcją obsługi.
- Na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego firma Kryza Technologies & Enterprises zastrzega sobie prawo do wyłączenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi w relacjach B2B.
- Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru.
- Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
- W celu dokonania reklamacji należy przesłać na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wypełniony Formularz reklamacji. - W ciągu 24h od przesłania zgłoszenia nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, przeprowadzi wywiad i omówi dalsze kroki.
- W pierwszej kolejności uzyskasz szybką poradę jak rozwiązać usterkę.
- W następnym kroku wymianę uszkodzonych elementów realizujemy w systemie „od drzwi do drzwi” - „door to door”.