Nowoczesne stanowisko pracy

 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Współpracę z TV Lift rozpocząłem w 2015 roku, gdy projektowałem biuro na 100 stanowisk. Model DF015 idealnie pasował do projektowanej przestrzeni, gdyż posiadał możliwość regulacji szerokości mebla. Dzięki temu mogłem dopasować jeden rodzaj biurka do każdego pomieszczenia indywidualnie. Do tego mechanizm jest bardzo sprawny, od rozpoczęcia współpracy nie ma jeszcze żadnej usterki. Jestem bardzo zadowolony, a jeszcze bardziej zadowoleni są moi klienci. Polecam współpracę z TV Lift i Panem Krystianem."

Conditio

Łóżko z wysuwanym telewizorem

 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Długo szukałem odpowiedniego podnośnika do mojego projektu łóżka z wysuwanym telewizorem. Było to moje pierwsze zlecenie i miałem pewne obawy co do sprzętu. Produkt od tvlift przerósł moje oczekiwania! Prosty montaż, sztywna i pewna konstrukcja oraz łatwa obsługa za pomocą pilota. Zarówno klient jak i ja jesteśmy mega zadowoleni."

Kamix

Telewizor ukryty za obrazem

 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Pomysł projektanta z telewizorem ukrytym za panelem wydawał nam się abstrakcyjny. Okazał się jednak strzałem w 10.  Telewizor nie szpeci salonu i nie zakłóca jego harmonii. Dziękujemy Panu Krystianowi za pomoc i dobór urządzenia do naszego projektu. Serdecznie polecamy!"

Marta i Dawid J.

Telewizor wysuwany z szafki

 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Wykorzystałem to urządzenie w szafce dla klienta. Działa bez zarzutów! Miałem trochę problemów z ustawieniem zakresu regulacji, ale pomoc ze strony Pana Krystiana była nieoceniona. Produkt wysokiej jakości ze świetną obsługą klienta."

Infinity

Biurko z regulacją wysokości

 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Inwestycję w biurko z regulacją wysokości zalecił mi mój rehabilitant. Przy komputerze spędzam kilka godzin dziennie co odczuwa mój kręgosłup. Odkąd kupiłam biurko czuję się zdecydowanie lepiej. Do tego mebel wygląda pięknie, a dzięki regulacji szerokości mogłam dowolnie dopasować je do swojego pomieszczenia. Korzystamy z mężem na zmianę. Polecam!"

Agata

Telewizor wysuwany z sufitu

 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Z racji dużych przeszkleń i braku miejsca do zamontowania telewizora klient zażyczył sobie, by przygotować projekt wysuwanego odbiornika z sufitu. Okazało się, że typowe windy sufitowe kosztowały nawet kilkanaście tysięcy, na co nie chciał zgodzić się klient. Ostatecznie trafiłem na sklep tvlift.pl i znalazłem odpowiednie rozwiązanie. Winda TS700 okazała się doskonałym wyborem. Miałem troszeczkę problemów z konfiguracją ustawień do odwrotnego montażu, ale pomoc Pana Krystiana była ekspresowa. Ja i mój klient zadowoleni; polecam produkty TVLift."

Antex

Wysuwany telewizor z szafki na jachtach

 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Windy do telewizora TS700 oraz TS1000 wykorzystujemy w celu maksymalizacji przestrzeni użytkowej na naszych łodziach. Nasi klienci mają możliwość wyposażenia najmniejszego pomieszczenia w telewizor więc nie muszą rezygnować z bogatszej konfiguracji produktu. Windy doskonale spisują się na morzu. Podwyższona wilgotność nie stanowi problemu, dzięki czemu od lat współpracujemy z firmą Pana Krystiana. Bardzo cenimy tę współpracę ze względu na jakość produktów, kompetencje obsługi klienta oraz szybki czas realizacji zamówień."

Martyna

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 502 649 749
tel. +48 515 525 412
tel. +48 94 347 34 43

Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące zwrotów produktów, reklamacji oraz gwarancji.

 I. ZWROTY

  • Osobom nieprowadzącym działalności gospodarczej oraz prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą (jeżeli zakup jest związany z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale nie ma charakteru zawodowego) przysługuje prawo zwrotu produktu w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 
  • Prawo zwrotu nie dotyczy klientów biznesowych, jeżeli zakup przeznaczony jest do wykorzystania w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Aby zwrot towaru był możliwy, produkt musi być w stanie nieużywanym, kompletny tj. posiadać wszystkie części, akcesoria, instrukcje itp. oraz należy wypełnić i dostarczyć formularz zwrotu towaru.
  • Formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ: https://tvlift.pl/images/formularz_zwrotu_produktu.pdf
  • W przypadku decyzji o zwrocie produktu Klient ponosi ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu do siedziby firmy.
  • Klient zostaje obciążony kosztem zwrotu towaru. 
  • Przed odbiorem paczki przez kuriera należy zabezpieczyć przesyłkę przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
  • Produkt winien być spakowany w oryginalne opakowanie. 
  • Każdy zwrócony produkt zostaje sprawdzony pod kątem uszkodzeń, zmian i przeróbek. 
  • Firma Kryza Technologies & Enterprises ma prawo odrzucić wniosek o zwrot produktu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zmian lub przeróbek towaru.
  • Jak dokonać zwrotu?
    • W przypadku decyzji o zwrocie produktu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
    • Nasi pracownicy ustalą optymalny sposób wysyłki towaru do naszej siedziby. Koszt zwrotu towaru obciąża dokonującego zwrotu.
    • W sytuacji zwrotu produktu należy wypełnić Formularz zwrotu. Wypełniony formularz należy dołączyć do paczki lub wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
    • Dopuszczamy również zwrot osobisty w siedzibie firmy w Koszalinie.
  • Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przelewem na numer rachunku bankowego Klienta podany w Formularzu zwrotu. Czas zwrotu wynosi do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki i przyjęcia zwrotu. 

II. REKLAMACJA I GWARANCJA

  • Gwarancja na sprzedawany asortyment jest udzielana na okres 24 miesięcy od daty dostawy.
  • Gwarancja dotyczy wad fabrycznych towaru. Nie uwzględnia natomiast wad powstałych wskutek użytkowania towaru niezgodnie z przeznaczeniem oraz modyfikacji wyglądu i działania produktów.
  • Przy uwzględnianiu gwarancji towar jest sprawdzany pod kątem użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz doręczoną instrukcją obsługi.
  • Na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego firma Kryza Technologies & Enterprises zastrzega sobie prawo do wyłączenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi w relacjach B2B.
  • Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru.
  • Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
  • W celu dokonania reklamacji należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wypełniony Formularz reklamacji.
  • W ciągu 24h od przesłania zgłoszenia nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, przeprowadzi wywiad i omówi dalsze kroki. 
  • W pierwszej kolejności uzyskasz szybką poradę jak rozwiązać usterkę.
  • W następnym kroku wymianę uszkodzonych elementów realizujemy w systemie „od drzwi do drzwi” - „door to door”.

Polecamy

elektrozłącza obrotowe

meble ruchome